Solutions_heb

הפתרונות שלנו.

 אסטרטגיית מותג  

Talking Brands חושבים אסטרטגיה. פתרון זה הוא הדרך שלנו למצוא את הבידול של המותג שלכם, את הערכים שלו, את המסרים שלו ואת התכונות החזקות שלו. כשיוצאים לדרך (או בעצם סוללים אותה) מגדירים את היעדים העסקיים והשיווקיים של המותג שלכם, מנהלים מחקרים להכרת השוק ולזיהוי המתחרים הפוטנציאלים, מאפיינים קהלי יעד. לומדים וממפים את היתרונות והחסרונות המפגש עם הצרכנים של המותג שלכם. מקשיבים מה יש לו להגיד. בסיומו של התהליך מגבשים תכנית אסטרטגית מפורטת ממנה ייגזר התהליך הקריאטיבי לבנית המותג.

מותג.

 בניית מותגים 

Talking Brands מתרגמים אסטרטגיה לתהליך קראטיבי. בתבונה, בתשוקה וביצירתיות, על פי ארבעת היסודות, בונים את המותג שלכם באשר הוא – מותג חדש בצמיחתו או מותג ותיק שמבקש לרענן את זהותו. Talking Brands מטמיעה בדרכה את ארבעת היסודות, מפיחה בו נשמה וכותבת את שפת המותג החזותית והמילולית שלו. ניירת, אתר, אריזות, קטלוגים, כתיבה רעיונאית ושיווקית ועוד. רעיון ורגש, צבע וצורה, אות ומילה. מציירים תמונה ומצטרפים למשפט= מותג. ארבעת היסודות עוטפים את המוצר שלך הופכים אותו למותג מדבר בשפתו את ערכיו ותועלותיו אל קהל היעד: לוגו, ניירת, אתר, אריזות, קטלוגים, כתיבה רעיונאית ושיווקית ועוד.

מותג מדבר.

 חווית המותג 

Talking Brands יוצרים חווית מותג מדברת. החוויה כמו המותג, נושמת ומדברת על פי ארבעת היסודות: האוויר בוחן את הרעיון והחזון של חווית המותג שלכם. האש מאירה את המניע והרצון הבוערים אצל הלקוחות והאופן שיחוו את המותג. המים מזרימים את הרגש למערכת היחסים בין הלקוחות למותג. והאדמה מקרקעת את שלושת היסודות בנראות. בויז'ואל. כאשר ארבעת היסודות נוכחים במותג, הלקוח יחווה החוויה רב- חושית שלמה במפגש עם המותג שלכם, בכל מקום והזדמנות שהצרכנים נפגשים אתו: על המדף בחנות, בגלישה ברשת, בין דפי העיתון או כמתנה ללקוחות (GIVE AWAY).

מותג מדבר שמוכר.

 הרחבת מותג 

Talking Brands מתמחים בפיתוח מותגים ומסחורם בשווקים חדשים. מלווים את העסק שלך, קטן או בינוני, ויוצרים עבורו עבורם מיזמים ייחודיים אשר יאפשרו לך לפרוץ את גבולות המותג, להגיע לשווקים חדשים ולעסקים מניבים. מגבשים לכל מיזם תכנית עבודה ייעודית למידותיו, המותאמת ללקוח, המותג ויעדיו. את תהליך העבודה המשותף מבססים על הכרת המותג וסיעור מוחות יצירתי לבחירת תחומים ומוצרים בהתאם לערכי המותג וקהלי היעד שלו.

בדרך לפתרון מתמקדים בתחקיר וניתוח שוק, מתחרים, תמחור ושותפים פוטנציאליים, עד לקבלת ההחלטות ומימוש המיזם לפרטיו.

מותג מדבר שמוכר יותר!

רוצה לדבר את המותג שלך? צור אתנו קשר