פודרה מינרלית UV Brush

חברת פוקוס הינה חברה חדשה שפיתחה מוצר יחודי המהווה פודרה להגנה בפני השמש.

האתגר

החדרת ומיצוב מותג נשי, ובנייתו לשוק הישראלי כמוצר חדש להגנה בפני השמש.

הפתרון

את האסטרטגיה למותג זה ערכנו עם מר בר און יגאל מנכ"ל איגוד חברות הפרסום. בחרנו להדגיש את מהות המוצר בשם ולכן קראנו לו UV Brush, בניגוד לכל תכשירי ההגנה המצויים בשוק הפונים לכל המשפחה, במותג זה בחרנו להתכתב עם קטגוריית הקוסמטיקה והאיפור. כאמור הישום שלו כפודרה אפשרי גם מעל לאיפור.
חיפשנו דימוי מרכזי שיוביל את הזיהוי ויזכיר גם את התנועה הסיבובית בפידור הפנים ואת השמש כמובן. החדרת מותג זה נמצאת כעת בעיצומה, כיוון שמוצר זה מציע דרך חדשה לשימוש בהחדרתו נחשב ככזה המנסה ל"חנך" שוק ולכן ההחדרתו איטית ומבוססת על לקוחות חוזרים ובפעולות איטיות של קידום מכירות והדגמות.