חווית הזהות של כרטיסי האשראי "לייף סטייל"

מועדון לייף סטייל הוקם ב- 1998 ע"ב כרטיס אשראי שניתן לשימוש רק ברשתות שהיו חברות בו. החל מ 2009 הושק כרטיס לייף סטייל פלוס שהינו כרטיס מועדון המעניק הטבות ומבצעים ללקוחותיו ברשתות החברות ובשאר השוק. הכרטיס ניתן לשימוש במאות אלפי בתי עסק בארץ ובחו"ל (בחו"ל -במידה והונפק ע"ב מסטרקארד). המועדון נחשב לאחד המועדונים המובילים וכיום מונה כ-500,000 לקוחות.

האתגר

בניית זהות נהירה ומיצוב מחדש של כרטיסי האשראי של לייף סטייל ככרטיס המוביל בארנק ולא רק ככרטיס מועדון .

הפתרון

לשם בנית זהותו של כרטיס האשראי נסקרה כל זירת האשראי בישראל, ונסקרו עשרות מקרי בוחן מהעולם. הוגדרו החוזקות של המותג ומשם נבנתה חווית הזהות. הוחלט על זריחה של אור והתגלות, כמראה המעורר רגש של התחדשות, זריחה היא גם דימוי המתכתב היטב בעולם הפיננסים כפי שאנו מבצעים בכל קניה. כמו כן בנינו סגמנט מבודל הפונה לנשים ולגברים באופן שונה כדי שנשים תרגשנה שייכות יותר לכרטיס אשראי שלהן וכמובן הגברים גם הם ירגישו הזדהות ויחוד. על ידי כך יצרנו את תחושת השייכות לכרטיס האשראי, והתמקדנו בשינוי מיצובו מ"כרטיס מועדון" שמזוהה ככרטיס שני שניתן לבצע בו בעיקר עיסקאות ברשת הסופר פארם, למיצובו ככרטיס אשראי לכל דבר, שווה ערך באיכות וביוקרה לכרטיסי אשראי אחרים הנמצאים בארנק. העיצוב בוצע בתמיכה בקהלי היעד הנשיים והגבריים, כולל הבידול לכרטיסי זהב ופלטינום. הכרטיסי המועדון מונפקים על ידי "ישרכארט" ושם אושרו ונבנו לצד מאסטרקרד הבינלאומי.