גאיה תוצרת חקלאית

גאיה הינה חברה חדשה אשר אליה חברו שני מומחים בענף יצוא תוצרת חקלאית: איריס זרפין וברטו לוי. מטרת הקמת החברה היא שווק תוצרת חקלאית טריה לאירופה, בעיקר ממגדלים בארץ, מאפריקה ומהודו. החברה התמחתה בעיקר בשיווק עשבי תבלין ותיבול טריים. כל התוצרת שהם מיצאים בעלי איכות מעולה ומשווקת במרכולים האיכותיים ביותר באירופה.

האתגר

מיצוב ובניית זהות, בשוק בינלאומי תחרותי ורווי שחקנים, למותג שיווק תוצרת חקלאית טריה.

הפתרון

אחד מהחוזקות העקריים של מותג זה הוא בזכות הקשר המצויין והאיכותי עם מגדלים. הם אוספים את " הקרם דה לה קרם" של הגידולים ולכן בחרנו לקרוא מותג "גאיה" שמשמעותה "אמא-האדמה" או אלת האדמה מהמיתלותוגיה היוונית. הלוגו בנוי כך שהוא מדגיש את האדמה כמקור החיים והתוצרת שלה. היבול מודגש כמעין קצפת של הטבע.
השפה וצבעוניות המותג: חום וירוק רענן בצבעי הטבע. הנראות של המותג חשובה עד מאוד בעיצובי המארזים המאוגדים למשטחי משלוח. המשטחים והאריזות ממצבות את התוצרת, ויצרו אימפקט וזכירות משמעותית בחדירה לאירופה. החדירה לשוק האירופי צלחה משמעותית וכיום מנכסים לעצמם נתחי שוק משמעותיים באירופה.