אספרסו דייט Espresso Date

אספרסו דייט מייצרת תחליף קפה בריא וידידותי לסביבה. המוצר שלה הוא משקה טבעי, נקטף ביד ונטול קפאין, המיוצר מגרעיני תמרים. גרעיני התמרים מציעים יתרונות בריאותיים נוספים, כמו סיבים, חומרים נוגדי חימצון וחומצות שומניות בלתי רוויות. אספרסו דייט הוא עסק ירוק, ידידותי לסביבה, המתמקד ביתרונות בריאותיים ושואף לשימוש יעיל במשאבים. החברה שמה לה למטרה לחדור הן לשוק הקמעונאי של תחליפי הקפה והן לשוק שתיית הקפה מחוץ לבית.

האתגר

שני היזמים הפעילים בחברה הגיעו ל- Peddy Mergui Talking Brands במטרה ליצור מותג חזק ואפקטיבי, תוך שימוש במשאבים מינימליים. הכוונה היתה למנף בהמשך את שם המותג כדי ליצור באז בשוק הקפה, למרות העובדה שהמוצר עשוי מתמרים. יזמי החברה מאמינים בפעילות ידידותית לסביבה ומקדמים אותה, אולם כדי להתחרות עם שאר השחקנים בשוק הקפה,שפת המותג והטון שהם נדרשו לאמץ היתה צריכה להתמקד בטעם תחליף-הקפה של המוצר שלהם ולא באתיקה הירוקה של עיסקיהם.

הפתרון

שם המותג – אספרסו-דייט – הינו פלטפורמה בה נעזרנו כדי לחזק את הקשר בין המוצר הטבעי לעולם הקפה. אחת ממטרות שפת המותג היא גירוי החושים באמצעות לגימת קפה. במקביל, השפה מתכתבת עם זירת צריכת הקפה מחוץ לבית. השימוש בצבעים ובטונים חמים, הדומים לאלו שנמצאים בשימוש בשוק הקפה, מעניקים לצרכן מסר ברור שאספרסו דייט הינה אלטרנטיבה טעימה, בריאה ונחשקת לא פחות מקפה אחר ולכן יוצרת תחרות על מדף הקפה ברשתות.