way_heb

הדרך.

Talking brands יצרה דרך משלה לגרום למותג להתחיל לדבר – מיתוג על פי ארבעת היסודות: אוויר. אש. מים. אדמה. הדרך מתחלקת לארבעה שלבים (כידוע, אין קיצורי דרך בדרך). כל שלב והיסוד שלו, כל יסוד והמשמעות שלו, מספקת תשובות בתהליך ליצירת מותג. כל יסוד עוטף את המוצר בערכים, בתועלות, ברגשות, בסיפור וביחד הם הופכים את המותג שלך למותג מדבר – שלם המגלם בתוכו את ארבעת היסודות.

13

  אש.  

היסוד המסמל את האנרגיה והתשוקה שבעשיה. שלב זה מתבסס על לימוד והכרות אישית עם המוצר – הרצונות שהוא ממלא אצל הלקוח, היצרים שהוא מפעיל והתועלות שהוא מביא עימו. למה רוצים אותו? פתרון מעשי. איכות חיים גבוהה. פריצת גבולות מוכרים. ובעיקר, מה יניע אותם לרצות אותו? דווקא אותו.

מה המותג עושה?

14

 אוויר.  

כמו הציפור שרואה את התמונה כולה במעופה, שלב זה מתמקד ביצירת הבידול של המותג והבלטת האחר והשונה באמצעות איסוף הנתונים והתחקיר מתגבשים האסטרטגיה, הערכים, פלח השוק ואחרים. היסוד המסמל את הרעיון והמהות. מול האפשרויות הקיימות. מה החזון שלכם לגבי המותג?

מה המותג חושב?

bike

 אדמה.   

היסוד המסמל את המימד הפיזי. הנראות. כאן ועכשיו. אחרי שהגדרנו את המהות – הרעיון, האנרגיה והרגשות שהמוצר מדבר, מגיעה תורה של הזהות החיצונית שעוטפת את אותה המהות בהתאמה מושלמת. המותג מדבר גם בשפה חזותית – ספר מותג הכולל את הצבעוניות, הפונט, האריזה. ומילולית – שם, טאגליין, סלוגן, תוכן. כל מילה כתובה. שעושה חשק פשוט לגעת, לטעום, להריח, לשמוע וכמובן לקנות. בקיצור, כל מה שנראה.

איך המותג נראה?

11

 מים.  

היסוד המסמל את הרגשות ומערכות היחסים. כמו שהמים משנים צורה, זורמים ומחלחלים כך גם הרגשות שהמותג מעורר ומדבר, אל הצרכנים. שלב זה מתמקד בהבנת מערכת היחסים בין המותג לצרכנים, לעומקה. מהם ירגישו בנוכחותו? אהבה. בטחון. שייכות. שמחה. חדשנות. אושר. עושר.

איך המותג גורם לנו להרגיש?

החיבור המדויק בין המהות לנראות יוצר מותג מדבר – "חי ונושם".

החיבור המדויק בין המהות לנראות יוצר מותג מדבר – "חי ונושם".