TB_thoughts_heb

מחשבות.

21 ינו מנשנשים בעיניים: תולדות אריזות חטיפי צ'יפס

תוספת למנה העיקרית, ג'אנק פוד או סתם נשנוש - מאז הומצא לראשונה, ככל הנראה בשנת 1853, עבר הצ'יפס גלגולים למכביר. כעת מגיעים טרנד הבריאות והמודעות לתזונה גם לחטיפי הצ'יפס, דבר שמתבטא באריזות. אתם מכירים את הרגע בו משהו פותח שקית צ'יפס בסביבתכם ולפתע עולה בכם המחשבה: "הקפדתי יפה כל היום, עכשיו אני אתחיל לפרק שקית צ'יפס? לא, אני אתאפק...". אבל הריח של החטיף מתחיל להתפשט בחדר והרעשים הקטנים של הקריספיות והקראנצ'יות מתחילים לתת אותותיהם.

קרא עוד

16 ינו הרצאה בכנס איגוד השיווק 2010

כנס איגוד השיווק הינו כנס הנערך אחת לשנה והוא דן בסוגיות המרכזיות של המשק הישראלי בתחום השיווק והפרסום. באי הכנס מיטב סמנכלי השיווק ומנהלי השיווק  מהמשק הישראלי ופאנל המרצים נמנים מנכ"לים , אנשי שיווק, אנשי מדיה, חברות מחקר, הוגי דעות, מומחים בתחומם. השנה נבחרה הרצאתו של פדי מרגי להיות חלק מהכנס העוסקת על " קונספטים חדשניים לעיצוב אריזה בעולם". ההרצאה זכתה לתושמת לב מיוחדת, ולהכרה מהקהל.

קרא עוד

10 ינו מעבדה: לוגו לסטודיו למשחק תאטרון חולון

דבר ראשון, היה לי חשוב שהלוגו יהיה שונה, מיוחד, שיגרום לסטודיו למשחק בחולון להתבלט מול בתי ספר רבים למשחק הקיימים בארץ. בכדי לענות על זה, ידעתי שאני חייבת להתרחק מהדימויים הבאנלים השייכים לתאטרון. מסכות, במה, וילונות אדומים וכו', כל זה לאיתאים.

קרא עוד

07 ינו בקבוקי יין: עיצובים תוססים לקהל הצעיר

לא רק מבוגרים ומיושבים בדעתם נהנים מלגימת יין. כדי לשכנע אותנו בזאת, החברות מעצבות את הבקבוקים בהומור, תוך שימוש בדימויים מסקרנים, מבחני רורשאך וקריצה לעולם המוזיקה. יין כבר לא שותים רק בערב החג - ואפילו הבקבוקים מעידים על כך. בכל רגע נתון בו תדליקו את מסך הטלוויזיה ותזפזפו לערוץ שמקרין אופרת סבון כזו או אחרת, סביר להניח שהפרק יכלול לפחות סצנה אחת אם לא יותר, בה הדמויות מכינות לעצמן משקה לאחר יום עבודה ארוך או לקראת ארוחת הערב, כאשר המשפט: I need a drink יהיה חלק מן הטקסט.

קרא עוד

23 דצמ האריזות של התבלינים מתבלות לנו את החיים

שימוש בשפה הומוריסטית, יצירת חוויה נוסטלגית וצבעוניות בולטת - הרטבים והתבלינים מגיעים באריזות שמסייעות לארוחה להיראות מושקעת רק מעצם הנחתם על השולחן. אורח החיים האינטנסיבי שלנו הופך את הזמן לאחד מהמשאבים היקרים ביותר. לא בכדי אימצנו בחום כל מה שמוסיף מעט נוחות ומקל על החיים. מגמת נוחות זו נכנסה לחיינו גם בתחום התזונה - אנחנו רוצים לאכול מזון בריא וטעים, איכותי ונעים לחייך, אבל למי יש פנאי להקדיש לעבודות המטבח ולהכין הכל במו ידיו?

קרא עוד

09 דצמ שוק משקאות האנרגיה: העיצובים שיעוררו אתכם

שוק משקאות האנרגיה העולמי המוערך ביותר מ-30 מיליארד דולר, צפוי לגדול ביותר מ-66% עד 2014. כגודל השוק כך ייחודיות העיצובים וקהל היעד השונה. מפחית בצורת נורה עד פחית של דורסל; העיצובים שיכניסו בכם אנרגיה. אנרגיה גדולה עוברת בקטגורית משקאות האנרגיה. משקאות האנרגיה נחשבים לאחת מקטגוריות מותגי המשקאות הנחשקים ביותר לעיצוב. מה יותר כייף ופורה מאשר לגשת למוצרים נועזים, בעלי ערכים מרדניים, ספורטיבים, שמשדרים כוח ועוצמה - ופונים לקהל צעיר שמעוניין כי המוצר שהוא לוגם ייראה שונה ומיוחד?

קרא עוד

17 מרץ תשוקה ומיניות בעיצוב תכשירי שיער וטיפוח

זה לא סוד ששיער מטופח הוא בעל השפעה רבה על חיינו. בשוק קיים מגוון עצום של מוצרים, המקשה על הבחירה.אריזות משעשעות, אינטליגנטיות או יוקרתיות, מסייעות לצרכנים להבין את טיב המוצר. כל האריזות המיוחדות - בכתבה שלפניכם.

קרא עוד

15 מרץ פרסום כרזה במגזין A5

A5 הינו מגזין יצירה רב תחמי, המציג  בכל גיליון נושא חתך מסויים ואת הביטויים הגפיים שלו, כעיצוב , אמנות, צילום, טיפוגרפיה, קומיקס, טקסטים ועוד.בגליון זה שעסק בסקס נבחרה להוצאה לאור עבודתו של פדי מרגי, שבה מדומים חיצי עכבר זעירים כזרעונים . העבודה מתכתבת ומבקרת על...

קרא עוד

10 מרץ מבחן האישיות של המותג הפרטי

המותגים הפרטיים בארץ מצויים בפאזה ישנה של עיצוב פשוט ולא מבודל - וחבל

בספטמבר 2008 דיווחה Kroger, אחת מרשתות הסופרמרקט הגדולות בארה"ב, כי היקף המכירות של מותגיה הפרטיים הגיע לשיא של 26% ממחזור המכירות ברבעון השני של השנה. מנכ"ל Kroger, דיוויד דילון, צוטט ב"וול סטריט ג'ורנל" כשאמר: "בכלכלה העכשווית לצרכן יש נכונות רבה יותר לנסות מוצרים עם תווית פרטית. אנו רואים סימנים לכך שתופעה זו הופכת שכיחה יותר ויותר עם השנים". הנתונים הכספיים שהציגה Kroger מקפלים בתוכם את ההתפתחויות שחלו בעשור האחרון בעולם המותגים הפרטיים ובתהליכי העיצוב שלהם. אט אט הם יצאו מהאנונימיות ומה"חליפות" האפורות והמשמימות, עטו על עצמם "בגדי ערב" והפכו לכוכבים מרכזיים, בעלי כוח ומעמד ברשתות הקמעונאיות.

קרא עוד