TB_thoughts_heb

מחשבות.

18 יול מעבדה: "הרמז" הגירסה הישראלית

בפרוייקט הגמר שלי בחרתי לעסוק בנושא "סטריאוטיפים בחברה הישראלית". במסגרת הפרוייקט, יצרתי משחק קופסא חדש המבוסס על משחק הקופסא הנוסטלגי והמוכר "CLUE" מטרת המשחק היא לפענח מקרה רצח באמצעות חשיפתם של הרוצח, כלי הרצח וזירת הרצח. המשחק המקורי הוא בעל אופי אנגלי מובהק, אותו תרגמתי למשחק בעל אופי ישראלי טיפוסי, הן בתוכן והן בעיצוב.

קרא עוד

17 יול אריזת eco friendly – לשמירת הסביבה או להגנתה?

בשונה מכתבות המדור שהתפרסמו עד כה והתמקדו במוצרים השייכים לקטגוריה אחת, הנושא שנבחר השבוע הוא בתחום ה"ירוק" שחוצה קטגוריות וצובר תאוצה עם השנים. בעבר, פרסום כזה או אחר לעניין איכות הסביבה, היה גורר תגובות שטענו כי מדובר בטרנד חולף, או שזה עניין שרלוונטי רק למי שקשור לעניין, בדומה לטרנדים מעולם האופנה. והנה, חלפו לא מעט שנים והנושא לא רק שלא חלף לאחר עונה, אלא שהוא אינו מפסיק לרדת מהכותרות.

קרא עוד

05 יול חולבים את המותג: אריזות למשקאות חלב

רגע של נוסטלגיה: לפני לא מעט שנים, היה זה תפקידו של החלבן לספק לנו חלב טרי מידי יום. בהתחלה היו מעבירים את החלב מהרפת ומהמחלבה באמצעות כדים מיוחדים, עשויי ברזל. החלבן היה מתריע על בואו באמצעות פעמון, כשהוא רכוב על סוס רתום לעגלה, וכל אנשי הרחוב היו יוצאים לקראתו, עומדים בתור ומגישים לו סיר או כד אחר, לתוכם היה שופך את החלב. את החלב היו ממהרים להרתיח ולהעביר לארגז הקרח הביתי.

קרא עוד

27 מאי הרצאה בבית השגריר הסלובני על מותגים ואריזות חדשניות מהעולם

לשכת ההמסחר סלובניה ישראל מתאגדת בימים אלה, בראשותו של היו"ר מר דרור דותן.לקראת התאגדותה התכנסו אנשי עסקים  בביתו של השגריר, לחתימה על הקמת לשכת מסחר זו. למפגש זה הוזמן פדי מרגי - הנמנה בין החותמים, להעניק הרצאה על אריזות חדשניות  מהעולם, ועל מותגים מעוררי השראה.
קרא עוד

26 מאי באיזו אריזה תרצו את מי השתייה שלכם?

יותר מ-3,000 מותגים של מים מינרליים מתחרים כיום על תשומת הלב של הצרכנים. בניסיון לחדור לנישה הצפופה הזו נדרשים המעצבים להפעיל את מלוא היצירתיות בעיצוב האריזה. אז איך תרצו לשתות - באריזת שמפניה או באריזת קרטון מתכלה? כשמתעוררת בי תחושת הצמא, אני אפילו לא חושב על האפשרות לשתות מי ברז, אף שגדלתי על טהרת מי הברז ולמיטב ידיעתי לא נגרמו לי מהם נזקים. עם זאת כיום רואים במי ברז מוצר בלתי ראוי לשתייה.

קרא עוד

05 מאי מאיזה בקבוק אתה שותה את ה-Smoothie שלך?

השייקים הטבעיים המציפים את קניוני ארצנו החלו את דרכם בברזיל, והגיעו לארה"ב בשנות ה-30 וה-40 של המאה הקודמת. מאז נוספו למשקאות בסיסי חלב או פרוזן יוגורט, וכן מגוון פירות וטעמים חדשים. אריזות המותגים בענף מקפידות לשדר דימוי טבעי, עסיסי, צבעוני ונקי

קרא עוד

10 מרץ לא רק לסבתא: עיצובים לוהטים לכוס התה שלכם

צבעוניות יוצאת דופן, שימוש בשמות קליטים וביטויים ציניים, פנייה לשוחרי איכות הסביבה ושימוש בפטנטים - כך דור העתיד של מותגי התה מתנתק מהתדמית המשעממת ופונה לציבור. ככל שהדבר נוגע לתרבות שתיית התה, נדמה שהיא עדיין מתקשרת לתרופת סבתא במקרה של שפעת, למשקה בעל השפעה מרגיעה, ולמשקה מחמם ביום חורף קר.

קרא עוד

17 פבר אריזות שוקולד – מתוק מבחוץ זה גם מתוק מפנים?

השוקולד ידוע בסגולותיו השונות: הוא מעורר, מנחם לב שבור, מהווה תחליף לא רע לסקס, תורם לתחושת ההנאה מחד ומונע דיכאון מאידך, מכיל רכיבים חיוניים התורמים לבריאות (על אף היותו עתיר שומן), נחשב בזמנים עברו ל"מזון האלים" וכן הלאה. המבוגרים מביננו בוודאי זוכרים את ההרגשה שנלוותה לפתיחת המזוודות על ידי ההורים, כאשר הם חזרו מחו"ל והביאו עמם טובלרון. בזמנו נדמה היה, לפחות מבחינתי, שזה השוקולד הכי טוב בכל העולם, אולי בגלל האריזה, שעדיין נראית כמו טיל ומכילה בתוכה מספר חפיסות קטנות, ואולי בגלל שהוא סימל עבורי את העולם הגדול.

קרא עוד

04 פבר פסטה ואורז: המוצרים בסיסיים – האריזות לא

כשנכנסים לסופר על מנת לרכוש מוצר בסיס, כדוגמת פסטה או אורז, צריך להתעכב מול המדפים לא מעט זמן. שכן היום, בשונה מבתקופת הצנע והשוק השחור אין לנו רק ברירה אחת, יש לנו אינספור אפשרויות. על אריזות אורז ופסטה. בסרט "אלכס חולה אהבה" ישנה סצנה שבה אלכס ואימו הולכים לשוק השחור על מנת לקנות חמאה – מוצר בסיס, הכל וודאי יסכימו. כשהם נמצאים בדירה, שואלת הגברת קופרובסקי: "זו חמאה הולנדית, כן?" והמוכרת משיבה: "חמאה הולנדית אין לנו כבר חודש...זו חמאה שוויצרית". ואימו אומרת: "אז שיהיה שוויצרית", והמוכרת מוסיפה: "זו חמאה אקסקלאס פרימה". על מנת להדגיש שלא מדובר בסתם חמאה שוויצרית, אלא בחמאה איכותית במיוחד.

קרא עוד