TB_thoughts_heb

מחשבות.

12 מאי מיתוג חוויתי- הקשר בין הסביח של עובד לאפל

″אנחנו צרכנים מטבענו. הדברים שבבעלותנו מוסיפים משמעות לחיינו, וזה נכון לגבי כל אוכלוסיית העולם כמעט. ‎אנחנו קונים, מחליפים, נותנים, אוצרים ונוצרים אותם. הדברים שבחרנו לחיות איתם אינם חפצים דוממים, אנו עוטפים סביבם את דמיוננו. אנו מביעים דרכם את עצמנו. אנו הופכים אותם לדברים החשובים לנו″. (קווין רוברטס מנכ"ל סאצ'י את סאצ'י.)

קרא עוד

31 מרץ התפוח הרגיש | על אפל ומיתוג רגשי

חברה טובה שלי חזרה זה עתה מביקור בתפוח הגדול. זה היה לה ביקורה הראשון בעיר הגדולה. היא סיפרה לי על ההתרשמות שלה את העיר המדהימה הזו – הרחובות, הבניינים, הפארקים והאנשים. תוך כדי שיחה, היא גם סיפרה לי שביקרה בחנות הדגל של apple בשדרה החמישית. שאלתי אותה על החוויה שלה שםבחנות כצרכנית. היא סיפרה שזו הייתה חוויה מאוד מאוד חברותית. כל המוצרים היו נגישים לציבור הרחב ועמדו שם לשימושם. המוכרים היו מאוד בעניין של לספר, להסביר ולהדגים. נדמה היה שהם כולם מאוד אוהבים את מה שהם עושים. שלא לדבר על כך, שהמוצרים עצמם עומדים אף הם בפני עצמם, במובן שהם מציעים לך חוויה מאוד קרובה למציאות, מאוד אותנטית.

קרא עוד

08 פבר מעבדה: יצירת זהות לרשת צורכי אמנות "ארטא"

במסגרת הפרויקט בחרתי ברשת החנויות לציוד אמנות, גרפיקה וציוד משרדי הותיקה בישראל. 
בעת ביקורי הרבים בחנויות הרשת, ראיתי כי  מלבד ללוגו המיושן שקיים כבר למעלה מ-40 שנה, אין שום זהות אחידה למראה החנויות וכן חסרה בה היוקרתיות והיחודיות של רשת המובילה בתחום.

קרא עוד

16 ינו אם תמתגו אין זו אגדה – איך אורזים מדינה?

לישראל יש המון מה להציע: חופים, אוכל טוב ואתרים היסטוריים ועתיקים. אז למה כשרושמים israel בגוגל מקבלים בעיקר מפות, חיילים ומחבלים? החדשות הרעות: תוצאות החיפוש הן רק סימפטום, המחלה יותר עמוקה. החדשות הטובות: יש פתרון. איך תרצו את המדינה שלכם ב-?Paper or plastic bag – לאחרונה נחשפתי לעובדה שישראל עלתה בדירוג המדינות העולמי וטיפסה 11 מקומות היישר למקום ה-30. בנוסף, מדינת ישראל זכתה בתואר: Rising Starts of 2010 ביחד עם צ'ילה, ארגנטינה ואיסלנד.

קרא עוד

02 דצמ מיתוג ערים: ומהי המילה של העיר שלכם?

כשתשאלו תושבי ערים בעולם מהי המילה שמייצגת הכי טוב את עירם, רובם ישיבו לכם באותה התשובה. מי דואג למיתוגן של הערים, איך זה קשור לכסף ואיך עושים זאת כהלכה? לפניכם שלושה סיפורים של ערים מצויינות אשר עברו תהליך של שינוי

קרא עוד

11 אוק עיצוב מחוץ לקופסא: איך אורזים ריח?

נדמה, שהנחת המוצא בתיאוריה ובמעשה, הינה שככל שהדבר נוגע לאריזתו של מוצר, משתדלים לחסוך בעלויות. אולם, שונה הוא הדבר, כאשר מדובר באריזות של בשמים. לעתים, האריזה, שכוללת את הבקבוק של הבושם וכן את הקופסה בה הוא מונח, עולות יותר מתכולתו. מדוע אם כן, זה קורה דווקא בקטגוריה זו של מוצרים?

קרא עוד

13 ספט מעבדה: "בקיבוץ" פרוייקט מיתוג חברתי ביקורתי

פרוייקט הגמר "בקיבוץ" עוסק במיתוג  חברתי ביקורתי. כבת קיבוץ (צובה) הגרה בקיבוץ, אני עדה לאורך השנים לשינויים המתרחשים בקיבוץ שלי ואף בקיבוצים אחרים. דבר גלוי הוא שאורח החיים הקיבוצי השתנה במהלך השנים מסיבות שונות. חלק מהקיבוצים הופרטו וחלקם עדיין בתחילתה של ההפרטה, אך עבודתי אינה עוסקת בהפרטה, אלא באשליה הקיבוצית.

קרא עוד

12 ספט עיצוב: בצנצנות הדבש, פחות זה יותר

כפי שעולה מציורי קיר במערות ממקומות שונים בעולם, האדם גילה את הדבש עוד בתקופה הפרה-היסטורית. מהר מאוד החלו לייחס לדבש סגולות של יוקרה ובריאות וגם כשראו בו כמקור מזון, הוא נתפס כמשהו מיוחד: בסין, ביוון ובמצרים העתיקה, נהגו לעשות שימוש בדבש במהלך טקסי קבורה. בזמנו סברו, כי הדבש שיונח ליד המת ישמש לו כמזון לאחר שישוב לחיים.

קרא עוד

16 אוג בירה מודרנית | עיצוב חדשני למשקה העתיק

עד לפני כעשור, נדמה שניתן היה להבחין בבירור בהתאמה בין היות הבירה בין המשקאות האלכוהוליים העתיקים בעולם (שנוצר לראשונה לפני למעלה מ-6,000 שנה) לבין האסטרטגיה לפיה שווקו מותגי הבירה השונים. רוב מותגי הבירה נהגו להתכתב עם עברם המפואר, בדומה למשקאות אלכוהוליים אחרים, ושידרו מסורתיות, איכותיות ויוקרה.

קרא עוד