מעבדה: יצירת תדמית לרשת חנויות סרטים, ספרים ומוזיקה

20 פבר מעבדה: יצירת תדמית לרשת חנויות סרטים, ספרים ומוזיקה

במסגרת הפרוייקט, נתבקשנו ליצור תדמית לרשת הכוללת מספר סניפים. מחד להתייחס לתדמית הכוללת של הרשת ומאידך להקדיש התייחסות חזותית ברמה המקומית. בחירתי הייתה רשת חנויות מוזיקה, ספרים וסרטים. עניין אותי לעסוק בכך מפני שחנויות אלה נמצאות בסוג של דעיכה (למעט חנויות הספרים) ומצב זה אינו אידיאלי לאור העובדה שתחומים אלה הם מה שהגדיר את התרבות שלנו ואת החשיבה שלנו לאורך שנים.

הקונספט שהגדרתי הוא רשת חנויות שתשיב חזרה למרכז הבמה, את כל אותן הקלאסיקות ואבני היסוד של התרבות. רשת שתדבר לקהל רחב שאוהב לגלות ולדעת על התחומים האלו ובייחוד לצעירים שאינם נחשפים אליהם מספיק. הרשת תמכור מהדורות חדשות של קלאסיקות קולנוע, ספרים ומוזיקה, במטרה להביא לתפוצה והכרה שלהן, ולשמור שיישארו בתודעתנו.
השם שבחרתי לחנות מייצג את עמדת הרשת כלפי התכנים שלה Stones And Rocks Of Culture מאחר והיא באמת מוכרת את אבני היסוד של התרבות. הבחירה בפונטים השונים והמגוונים בלוגו נועדה להעביר את העושר והמגוון של הקלאסיקות.

בטיפול בשפה הגרפית החלטתי לקחת את הקלאסי למקום החדש, לשלב את האלמנטים הקלאסיים בתוך שפה שתראה ותרגיש מודרנית עם מעט עתידניות, כדי להתאים את העיצוב למטרתה של החנות – להיות עדכנית ומושכת ובו בעת לדבר על קלאסיקות.
טיפול טקסטורלי בשילוב עם אלמנט עיגול שחוזר על עצמו, וטיפוגרפיה מגוונת. כל חנות קיבלה טיפול שונה של טקסטורות בהשראת חלקיקים/אבנים, וגוון צבעוני מרכזי שמלווה אותה בלוגו פרטני, ובפרטי התדמית בחנות. בנוסף לכל פריט בחנות שויכו תמונה וציטוט של קלאסיקה מהתחום.

שירן עזרן
תקשורת חזותית שנה ג', H.I.T
מיתוג וזהות בהנחיית פדי מרגי

shi1

stones