מעבדה: ה"חרם" עיצוב קטלוג על פי נרטיב אישי

21 יול מעבדה: ה"חרם" עיצוב קטלוג על פי נרטיב אישי

הקטלוג עוסק בסיפור אישי שלי על חרם שעברתי בילדותי. בחרתי בסיפור זה עקב ההשפעה העצומה שלו על חיי ואני מאמינה שהוא יכול ליצור הזדהות רבה בקרב רבים שעברו חוויה דומה.  החלטתי לעצב את הקטלוג למותג ההלבשה Twentyfourseven, הפונה לנשים צעירות.  למרות הנושא הכבד החלטתי לקחת את הקטלוג דווקא למקום השמח, המאושר והשלם. הבגדים בקטלוג עליזים ונועזים. ההחלטה להדפיס את הקטלוג על שקפים נבעה מהצורך ליצור חוויית דפדוף סוחפת, המאפשרת לצופה לגלות פריימים וקומפוזיציות חדשות ומרתקות בכל דפדוף מחדש.

הדוגמנית צולמה מבעד לזכוכית כאשר היא צמודה אליה, מה שיוצר תחושה שהיא ממש נמעכת על השקפים בקטלוג.  הטקסט, הוא טקסט מקורי שלי והוא מופיע בצידו הימני של הקטלוג, בזכות השקיפויות, ניתן לראות את הטקסט כבר בפתיחה הראשונית שלו. בפרויקט זה ניסיתי להתגבר באופן סופי על חוסר הביטחון שחוויה זו גרמה לי להרגיש רוב חיי.

מיכל חלדי
תקשורת חזותית שנה ב-H.I.T
מיתוג וזהות בהנחיית פדי מרגי