מעבדה: בניית תדמית למותג מזון TUNK

04 אוג מעבדה: בניית תדמית למותג מזון TUNK

במסגרת הפרוייקט, התבקשנו ליצור תדמית כוללת למוצר מזון אהוב. בחרתי למתג את התמצית של מיץ הסלט. במשפחתי ה-TUNK )ביידיש "לתבול"( הינו החלק שנותר בקערת הסלט בסוף הארוחה והסועדים סביב השולחן נוהגים לתבול בו את הלחם. כאשר ניגשתי למיתוג התמצית, ייעדתי אותו לאנשים יודעי דבר, כאלה שה-TUNK בעינהם הינו דג'יסטיף של ממש.

ניסיתי להסוות את שתיית ה-TUNK למנהג עתיק יומין שעובר במשפחה הפולנית מדור לדור. כאשר ניגשתי למיתוג המוצר רציתי שישדר ערכים של מסורתיות ושמירה על מנהגים אך עם זאת לשמור עליו כמודרני וגבוה. החלטתי להשתמש בצילומי פנים שחור-לבן של נשים אירופאיות תוך שימוש בצבעוניות של שחור, אפור כהה וורוד מג'נטה. את המוצר ליוו פוסטרים, מפית תואמת וכלי הגשה.
ניתן להגיש את הדג'יסטיף בבקבוק גדול ולמזוג לכוסות קטנות או ערכה מוכנה אשר מכילה בקבוקונים. בנוסף מצורפת חוברת אשר מתארת את סיפור העברת סוד ה-TUNK מדור לדור עד הפיכתו למוצר. בחוברת השתמשתי בתמונות ישנות תוך הסתרה של הפנים או חיתוכם כדי ליצור תחושה של מיסתורין וסוד.

ענבל לפידות
תקשורת חזותית שנה ג',  H.I.T
צילום הפרוייקט: קארין לפידות
מיתוג בהנחיית פדי מרגי